Kontakt
|
1 |
Kontakt |
1 785 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Status prawny lub forma prawna
|
2 |
Statut |
129 |
środa, 24 kwietnia 2024r. |
3 |
Status prawny |
119 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Organizacja
|
4 |
Organizacja Ośrodka Pomocy Społecznej |
196 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Przedmiot działalności i kompetencje
|
5 |
Przedmiot działalności i kompetencje |
111 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Kadra - Organy i osoby sprawujące w nich funkcje i ich kompetencje
|
6 |
Kadra |
178 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Struktura własnościowa
|
7 |
Pomoc publiczna |
78 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
8 |
Majątek podmiotu |
96 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
9 |
Ciężar publiczny |
123 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Tryb działania jednostki organizacyjnej
|
10 |
Tryb działania Ośrodka Pomocy Społecznej |
95 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Sposoby stanowienia aktów publicznoprawnych
|
11 |
Sposób stanowienia aktów publicznoprawnych |
132 |
środa, 24 kwietnia 2024r. |
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
|
12 |
Skargi i wnioski |
104 |
piątek, 29 marca 2024r. |
13 |
Dostęp do elektronicznego Urzędu Podawczego |
119 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Stan przyjmowanych spraw, kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania
|
14 |
Stan przyjmowanych spraw, kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania |
130 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych
|
15 |
Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych |
87 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Treść aktów administracyjnych i innych rozstrzygnięć
|
16 |
Treść i postać dokumentów urzędowych |
95 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Ochrona danych osobowych
|
17 |
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z Artykułem 13 RODO w związku z nagrywaniem rozmów telefonicznych |
1 073 |
piątek, 25 sierpnia 2023r. |
18 |
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z Artykułem 13 RODO |
136 |
piątek, 25 sierpnia 2023r. |
Ogłoszenia o naborze
|
19 |
Ogłoszenie o naborze - Referent ds. administracyjnych |
1 986 |
piątek, 26 sierpnia 2022r. |
Sprawozdawczość finansowa
|
20 |
Sprawozdanie finansowe za 2023r. |
77 |
piątek, 10 maja 2024r. |
21 |
Sprawozdanie finansowe za 2022r. |
157 |
poniedziałek, 8 maja 2023r. |
22 |
Sprawozdanie finansowe za 2021r. |
468 |
środa, 4 maja 2022r. |
23 |
Sprawozdanie finansowe za 2020r. |
654 |
piątek, 7 maja 2021r. |
24 |
Sprawozdanie finansowe za 2019 rok. |
763 |
czwartek, 7 maja 2020r. |
25 |
Sprawozdanie finansowe za 2018 rok |
784 |
piątek, 10 maja 2019r. |
Zamówienia publiczne
|
26 |
Plan zamówień na 2024 rok |
114 |
piątek, 26 stycznia 2024r. |
27 |
Zapytanie Ofertowe - Dożywianie dorosłych mieszkańców gminy Złoty Stok w 2024 roku |
171 |
wtorek, 19 grudnia 2023r. |
28 |
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2024 r. |
415 |
poniedziałek, 11 grudnia 2023r. |
29 |
Plan zamówień na rok 2023 po zmianach |
120 |
czwartek, 7 grudnia 2023r. |
30 |
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 |
177 |
sobota, 28 stycznia 2023r. |
31 |
Zapytanie ofertowe - Dożywianie dorosłych mieszkańców gminy Złoty Stok w 2023 roku |
354 |
piątek, 30 grudnia 2022r. |
32 |
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2023 r. |
1 080 |
czwartek, 8 grudnia 2022r. |
33 |
OGŁOSZENIE O STAŁYM NABORZE KANDYDATÓW NA OPIEKUNA PRAWNEGO DLA OSÓB CAŁKOWICIE UBEZWŁASNOWOLNIONYCH I KURATORÓW DLA OSÓB CZĘŚCIOWO UBEZWŁASNOWOLNIONYCH |
1 233 |
poniedziałek, 7 marca 2022r. |
34 |
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 |
515 |
czwartek, 3 marca 2022r. |
35 |
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2022 r. |
1 849 |
poniedziałek, 10 stycznia 2022r. |
36 |
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2022 r. |
1 701 |
środa, 15 grudnia 2021r. |
37 |
Konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej |
1 252 |
piątek, 7 maja 2021r. |
38 |
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego |
686 |
środa, 31 marca 2021r. |
39 |
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 |
854 |
wtorek, 19 stycznia 2021r. |
40 |
Zapytanie ofertowe: Dożywianie dorosłych mieszkańców gminy Złoty Stok w 2021 roku. |
652 |
wtorek, 29 grudnia 2020r. |
41 |
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania chorego na terenie gminy Złoty Stok w 2021r. |
639 |
wtorek, 22 grudnia 2020r. |
42 |
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu otwartego konkursu ofert |
838 |
środa, 9 września 2020r. |
43 |
Zarządzenie w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej. |
792 |
sobota, 18 lipca 2020r. |
44 |
Zapytanie Ofertowe |
1 030 |
piątek, 27 grudnia 2019r. |
45 |
Zapytanie ofertowe - dożywianie dorosłych mieszkańców gminy Złoty Stok w roku 2020. |
701 |
piątek, 27 grudnia 2019r. |
Projekty i Programy
|
46 |
NABÓR DO PROGRAMU „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” NA 2025 ROK |
108 |
wtorek, 13 sierpnia 2024r. |
47 |
FEPŻ - Program Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027 - Podprogram 2023 |
190 |
piątek, 29 marca 2024r. |
48 |
KDR - Karta Dużej Rodziny |
122 |
piątek, 29 marca 2024r. |
49 |
Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością - edycja 2024 |
111 |
środa, 14 lutego 2024r. |
50 |
PROGRAM „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” – SZACOWANIE POTRZEB NA 2024 ROK |
687 |
piątek, 1 września 2023r. |
51 |
Program "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" - edycja 2023 |
270 |
piątek, 17 marca 2023r. |
52 |
PROGRAM ASYSTENT RODZINY NA ROK 2022 |
345 |
piątek, 30 grudnia 2022r. |
53 |
Program "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2023 |
298 |
poniedziałek, 31 października 2022r. |
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli oraz wystąpienia, stanowiska, wnioski i opinie podmiotów ją przeprowadzających
|
Sposób dostępu do informacji publicznych
|
54 |
Sposób dostępu do informacji publicznych |
103 |
piątek, 29 marca 2024r. |