Kontakt
|
1 |
Kontakt |
2 259 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Status prawny lub forma prawna
|
2 |
Statut |
215 |
środa, 24 kwietnia 2024r. |
3 |
Status prawny |
199 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Organizacja
|
4 |
Organizacja Ośrodka Pomocy Społecznej |
309 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Przedmiot działalności i kompetencje
|
5 |
Przedmiot działalności i kompetencje |
192 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Kadra - Organy i osoby sprawujące w nich funkcje i ich kompetencje
|
6 |
Kadra |
293 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Struktura własnościowa
|
7 |
Pomoc publiczna |
142 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
8 |
Majątek podmiotu |
156 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
9 |
Ciężar publiczny |
190 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Tryb działania jednostki organizacyjnej
|
10 |
Tryb działania Ośrodka Pomocy Społecznej |
163 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Sposoby stanowienia aktów publicznoprawnych
|
11 |
Sposób stanowienia aktów publicznoprawnych |
226 |
środa, 24 kwietnia 2024r. |
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
|
12 |
Skargi i wnioski |
182 |
piątek, 29 marca 2024r. |
13 |
Dostęp do elektronicznego Urzędu Podawczego |
206 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Stan przyjmowanych spraw, kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania
|
14 |
Stan przyjmowanych spraw, kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania |
236 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych
|
15 |
Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych |
152 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Treść aktów administracyjnych i innych rozstrzygnięć
|
16 |
Treść i postać dokumentów urzędowych |
162 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Ochrona danych osobowych
|
17 |
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z Artykułem 13 RODO w związku z nagrywaniem rozmów telefonicznych |
1 131 |
piątek, 25 sierpnia 2023r. |
18 |
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z Artykułem 13 RODO |
193 |
piątek, 25 sierpnia 2023r. |
Ogłoszenia o naborze
|
19 |
Ogłoszenie o naborze - Referent ds. administracyjnych |
2 128 |
piątek, 26 sierpnia 2022r. |
Sprawozdawczość finansowa
|
20 |
Sprawozdanie finansowe za 2023r. |
123 |
piątek, 10 maja 2024r. |
21 |
Sprawozdanie finansowe za 2022r. |
214 |
poniedziałek, 8 maja 2023r. |
22 |
Sprawozdanie finansowe za 2021r. |
578 |
środa, 4 maja 2022r. |
23 |
Sprawozdanie finansowe za 2020r. |
768 |
piątek, 7 maja 2021r. |
24 |
Sprawozdanie finansowe za 2019 rok. |
871 |
czwartek, 7 maja 2020r. |
25 |
Sprawozdanie finansowe za 2018 rok |
900 |
piątek, 10 maja 2019r. |
Zamówienia publiczne
|
26 |
Zapytanie ofertowe dot. świadczenia usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi 2025 |
45 |
piątek, 27 grudnia 2024r. |
27 |
Dożywianie dorosłych mieszkańców gminy Złoty Stok w 2025 roku. |
57 |
piątek, 27 grudnia 2024r. |
28 |
Plan zamówień na 2024 rok |
178 |
piątek, 26 stycznia 2024r. |
29 |
Zapytanie Ofertowe - Dożywianie dorosłych mieszkańców gminy Złoty Stok w 2024 roku |
278 |
wtorek, 19 grudnia 2023r. |
30 |
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2024 r. |
726 |
poniedziałek, 11 grudnia 2023r. |
31 |
Plan zamówień na rok 2023 po zmianach |
179 |
czwartek, 7 grudnia 2023r. |
32 |
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 |
236 |
sobota, 28 stycznia 2023r. |
33 |
Zapytanie ofertowe - Dożywianie dorosłych mieszkańców gminy Złoty Stok w 2023 roku |
472 |
piątek, 30 grudnia 2022r. |
34 |
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2023 r. |
1 418 |
czwartek, 8 grudnia 2022r. |
35 |
OGŁOSZENIE O STAŁYM NABORZE KANDYDATÓW NA OPIEKUNA PRAWNEGO DLA OSÓB CAŁKOWICIE UBEZWŁASNOWOLNIONYCH I KURATORÓW DLA OSÓB CZĘŚCIOWO UBEZWŁASNOWOLNIONYCH |
1 405 |
poniedziałek, 7 marca 2022r. |
36 |
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 |
644 |
czwartek, 3 marca 2022r. |
37 |
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2022 r. |
2 185 |
poniedziałek, 10 stycznia 2022r. |
38 |
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2022 r. |
2 041 |
środa, 15 grudnia 2021r. |
39 |
Konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej |
1 379 |
piątek, 7 maja 2021r. |
40 |
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego |
808 |
środa, 31 marca 2021r. |
41 |
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 |
978 |
wtorek, 19 stycznia 2021r. |
42 |
Zapytanie ofertowe: Dożywianie dorosłych mieszkańców gminy Złoty Stok w 2021 roku. |
772 |
wtorek, 29 grudnia 2020r. |
43 |
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania chorego na terenie gminy Złoty Stok w 2021r. |
765 |
wtorek, 22 grudnia 2020r. |
44 |
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu otwartego konkursu ofert |
955 |
środa, 9 września 2020r. |
45 |
Zarządzenie w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej. |
911 |
sobota, 18 lipca 2020r. |
46 |
Zapytanie Ofertowe |
1 146 |
piątek, 27 grudnia 2019r. |
47 |
Zapytanie ofertowe - dożywianie dorosłych mieszkańców gminy Złoty Stok w roku 2020. |
819 |
piątek, 27 grudnia 2019r. |
Projekty i Programy
|
48 |
ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ – edycja 2025 |
65 |
środa, 26 lutego 2025r. |
49 |
NABÓR DO PROGRAMU „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” NA 2025 ROK |
352 |
wtorek, 13 sierpnia 2024r. |
50 |
FEPŻ - Program Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027 - Podprogram 2023 |
446 |
piątek, 29 marca 2024r. |
51 |
KDR - Karta Dużej Rodziny |
211 |
piątek, 29 marca 2024r. |
52 |
Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością - edycja 2024 |
174 |
środa, 14 lutego 2024r. |
53 |
PROGRAM „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” – SZACOWANIE POTRZEB NA 2024 ROK |
975 |
piątek, 1 września 2023r. |
54 |
Program "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" - edycja 2023 |
367 |
piątek, 17 marca 2023r. |
55 |
PROGRAM ASYSTENT RODZINY NA ROK 2022 |
465 |
piątek, 30 grudnia 2022r. |
56 |
Program "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2023 |
393 |
poniedziałek, 31 października 2022r. |
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli oraz wystąpienia, stanowiska, wnioski i opinie podmiotów ją przeprowadzających
|
Sposób dostępu do informacji publicznych
|
57 |
Sposób dostępu do informacji publicznych |
31 |
poniedziałek, 31 marca 2025r. |
Deklaracja dostępności
|
58 |
Deklaracja dostępności |
40 |
poniedziałek, 31 marca 2025r. |