Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Wybierz stronę do otwarcia:
-
Skargi i wnioski
Autor: Grzegorz Bomba. Data publikacji: piątek, 29 marca 2024r. godz.: 11:05
Otwórz stronę -
Dostęp do elektronicznego Urzędu Podawczego
Korespondencja wpływająca do Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotym Stoku, jak i wychodząca na zewnątrz podlega rejestracji w kancelarii jednostki, a po dekretacji Dyrektora lub jego zastępcy zostaje przekazana do załatwienia poszczególnym pracownikom merytorycznym. Zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych oraz postępowanie w tym zakresie z wszelką dokumentacją począwszy od wpływu lub powstania dokumentacji do momentu uznania jej za archiwalną, określa Instrukcja Kancelaryjna, Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt oraz Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego. W sprawach należących do właściwości działania Ośrodka Pomocy Społecznej można zwracać się: 1. drogą listową - na adres korespondencyjny Ośrodka, 2. pocztą elektroniczną - na adres e-mail: ops@zlotyops.pl 3. poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej ePUAP: 6f9w86mw1 4. osobiście w godzinach pracy Ośrodka. Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów określonych przepisami kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.). Sprawy załatwiane w formie pisemnej wychodzą na zewnątrz wyłącznie po podpisaniu przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej lub osobę upoważnioną.
Autor: Grzegorz Bomba. Data publikacji: piątek, 29 marca 2024r. godz.: 11:10
Otwórz stronę