Biuletyn Informacji Publicznej
Ośrodek Pomocy Społecznej w Złotym Stoku

Statystyki

Licznik odwiedzin: 106 342

Dziś odwiedzin: 43. Teraz na naszej stronie: 30 osób.

Data uruchomienia Biuletynu: piątek, 10 maja 2019r.

Czy wiesz, że?

Możesz zmienić wielkość bazowej czcionki Biuletynu, rozmiar strony oraz określić jak program ma zachować się na otwieranie przez Ciebie zewnętrznych linków. W tym celu zmień opcje: kliknij ikonę śrubki po prawej stronie ekranu.

Stan przyjmowanych spraw, kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania

Stan przyjmowanych spraw, kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania

Sprawy wpływające do Ośrodku Pomocy Społecznej w Złotym Stoku są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity: Dz.U. z 2023r. poz.775 oraz przepisami szczególnymi regulującymi sposób załatwiania określonego rodzaju spraw. Każdy nowy dokument, złożony w OPS podlega, zgodnie z obowiązującą Instrukcją kancelaryjną rejestracji w Dzienniku Korespondencji Przychodzącej i zostaje opatrzone datą wpływu do Ośrodka oraz numerem z dziennika.

Termin załatwienia sprawy biegnie od dnia złożenia (wpływu) podania (wniosku) do OPS. Sprawy są załatwiane bez zbędnej zwłoki w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza organ.

W przypadku, gdy do rozstrzygnięcia sprawy potrzebne jest przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, sprawa powinna być rozpatrzona nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawa szczególnie skomplikowana nie później niż w ciągu dwóch miesięcy (termin ten ulegnie automatycznie przesunięciu z przyczyn niezależnych od OPS, w przypadku np. braku dokumentów, które strona ma obowiązek dostarczyć do OPS; opóźnień innych organów).

Zaświadczenia są wydawane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie OPS zawiadamia strony z podaniem przyczyny zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy.

Na nie załatwienie sprawy w terminie określonym, stronie służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu składane za pośrednictwem Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotym Stoku.

O stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania można się dowiedzieć bezpośrednio w odpowiednim dziale Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotym Stoku w zakresie zadań której znajduje się przedmiot sprawy zainteresowanego.

Informacje oraz nr telefonów, adresów e-mail podane są w zakładce "ORGANY I OSOBY SPRAWUJĄCE FUNKCJE I KOMPETENCJE - Kadra"

Metryka tej strony

Podmiot udostępniający informację: Ośrodek Pomocy Społecznej w Złotym Stoku

Autor informacji/strony: Grzegorz Bomba
Data publikacji w Biuletynie: piątek, 29 marca 2024r. godz.: 11:25

Statystyki wyświetleń: 130 razy | Wyświetleń wszystkich wersji tej strony: 417.

Liczba zmian (edycji): 3. Zobacz: historię zmian tej strony

Kliknięcie przycisku drukuj stronę uruchamia procedurę wydruku w przeglądarce. Pojawia się okno opcji Twojej przeglądarki, które pozwala ustalić parametry wydruku. W treści wydruku pomijane są menu, nagłówki itp. Do drukarki zostanie wysłana jedynie właściwa treść tej strony.

Ten dokument wydrukowano ze strony internetowej:
http://opszlotystok.biuletyn.net.pl/bip-strona-135-stanprzyjmowanychsprawkolejnoscichzalatwianialubro.tanprzyjmowanychsprawkolejnoscichzalatwianialubrozstrzygania.html
Data wygenerowania wydruku: czwartek, 21 listopada 2024r. godz.: 07:38



Trwa pobieranie treści strony BIP


http://opszlotystok.biuletyn.net.pl/bip-strona-135-stanprzyjmowanychsprawkolejnoscichzalatwianialubro.tanprzyjmowanychsprawkolejnoscichzalatwianialubrozstrzygania.html