Biuletyn Informacji Publicznej
Ośrodek Pomocy Społecznej w Złotym Stoku

Przeglądasz stronę, która nie jest aktualna
Treść poniżej jest przestarzała i nieaktualna. Przeglądasz wersję strony, która została już zmieniona. Istnieje nowsza wersja tej treści.

Przejdź do aktalnej wersji strony

Stan przyjmowanych spraw, kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania

Stan przyjmowanych spraw, kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania

Sprawy wpływające do Ośrodku Pomocy Społecznej w Złotym Stoku są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity: Dz.U. z 2023r. poz.775 oraz przepisami szczególnymi regulującymi sposób załatwiania określonego rodzaju spraw. Każdy nowy dokument, złożony w OPS podlega, zgodnie z obowiązującą Instrukcją kancelaryjną rejestracji w Dzienniku Korespondencji Przychodzącej i zostaje opatrzone datą wpływu do Ośrodka oraz numerem z dziennika.

Termin załatwienia sprawy biegnie od dnia złożenia (wpływu) podania (wniosku) do OPS. Sprawy są załatwiane bez zbędnej zwłoki w oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza organ.

W przypadku, gdy do rozstrzygnięcia sprawy potrzebne jest przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, sprawa powinna być rozpatrzona nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawa szczególnie skomplikowana nie później niż w ciągu dwóch miesięcy (termin ten ulegnie automatycznie przesunięciu z przyczyn niezależnych od OPS, w przypadku np. braku dokumentów, które strona ma obowiązek dostarczyć do OPS; opóźnień innych organów).

Zaświadczenia są wydawane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie OPS zawiadamia strony z podaniem przyczyny zwłoki i wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy.

Na nie załatwienie sprawy w terminie określonym, stronie służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu składane za pośrednictwem Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotym Stoku.

 

O stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania można się dowiedzieć bezpośrednio w odpowiednim dziale Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotym Stoku w zakresie zadań której znajduje się przedmiot sprawy zainteresowanego.

Informacje oraz nr telefonów, adresów e-mail podane są w zakładce "ORGANY I OSOBY SPRAWUJĄCE FUNKCJE I KOMPETENCJE - Kadra"

Metryka tej strony

Podmiot udostępniający informację: Ośrodek Pomocy Społecznej w Złotym Stoku

Autor informacji/strony: Grzegorz Bomba
Data publikacji w Biuletynie: piątek, 29 marca 2024r. godz.: 11:23

Statystyki wyświetleń: 21 razy | Wyświetleń wszystkich wersji tej strony: 110.

Liczba zmian (edycji): 3. Zobacz: historię zmian tej strony

Kliknięcie przycisku drukuj stronę uruchamia procedurę wydruku w przeglądarce. Pojawia się okno opcji Twojej przeglądarki, które pozwala ustalić parametry wydruku. W treści wydruku pomijane są menu, nagłówki itp. Do drukarki zostanie wysłana jedynie właściwa treść tej strony.

Ten dokument wydrukowano ze strony internetowej:
http://opszlotystok.biuletyn.net.pl/bip-strona-133-stanprzyjmowanychsprawkolejnoscichzalatwianialubro.tanprzyjmowanychsprawkolejnoscichzalatwianialubrozstrzygania.html
Data wygenerowania wydruku: wtorek, 2 lipca 2024r. godz.: 09:47



Trwa pobieranie treści strony BIP


http://opszlotystok.biuletyn.net.pl/bip-strona-133-stanprzyjmowanychsprawkolejnoscichzalatwianialubro.tanprzyjmowanychsprawkolejnoscichzalatwianialubrozstrzygania.html